21 października 2014

Wstępny projekt modułowego regału łazienkowego z płyty OSB.

Po tym jak żona zgłosiła mi zapotrzebowanie na nowy regalik / szafkę do łazienki, stwierdziłem iż jest to odpowiedni moment ażeby dokumentować wszystkie swoje następne dzieła na moim blogu.
Oto projekt regału, który będę tworzył do Swojej łazienki.

Będzie on się składał z pięciu półeczek, o ilości, którą będzie można w łatwy sposób zmienić i zmodyfikować w razie jakichkolwiek potrzeb.

Całość będzie wykonana z jednej płyty OSB-3 25mm. Zresztą zostanie z niej jeszcze dość spory kawałek, cena za materiały nie powinna więc przekroczyć 150 zł.

Płyta OSB będzie pokryta białym kolorem w połysku, z widoczną strukturą płyty z białymi obrzeżami meblowymi.



Wysokość regału to około 200 cm.

Już niedługo więcej informacji odnośnie projektu, wraz dokładnymi wymiarami, rozpisanymi formatkami i projektem w SkechUp'ie.

Wykonanie będzie uzależnione od pogody. Jestem właśnie w trakcie budowy swojego małego warsztatu przydomowego. Także jeżeli uda mi się go skończyć w najbliższym czasie (jeszcze przed śniegiem) to od razu zabieram się za jego składanie. Postaram się jak najdokładniej pokazać jak można taki mebel zrobić samemu, krok po kroku.

1 komentarz:

  1. Przeglądając oferty leżaków ogrodowych, natknąłem się na https://ogrodolandia.pl/lezaki-ogrodowe i muszę przyznać, że ich wybór jest imponujący. Szczególnie zwróciły moją uwagę modele z regulowanym oparciem, idealne do relaksu w ogrodzie. Czy ktoś miał doświadczenie z ich produktem?

    OdpowiedzUsuń