17 marca 2015

Szafa narożna i szafka na buty - nowa koncepcja wąskiego korytarza. OSB + płyta meblowa

W oczekiwaniu na lepszą pogodę zrobiłem nowy projekt szafy w korytarzu. Od mojego poprzedniego projektu szafy do korytarza, minęła cała zima, a w międzyczasie zdążyłem podszkolić swoje umiejętności obsługi Skechup'a i odkryłem możliwości renderingu :) Dodatkowo spędziłem trochę czasu na poszukiwaniu inspiracji. Zauważyłem także że płyta OSB w meblach, zdecydowanie lepiej wygląda w połączeniu z płytą meblową w odcieniach szarości. 



Postanowiłem jednak miejsce na buty wyciągnąć na zewnątrz i zrobić osobną szafkę. Znalazłem odpowiednie mocowania do frontów, dzięki którym mogę zrobić szafkę o głębokości poniżej 20 cm, także będę mógł to zrealizować.
Na razie jest to tylko wstępny projekt. Może kogoś to zainspiruje.
W najbliższym czasie wrzucę także zdjęcia z prób różnego rodzaju farb, lakierów na płytach OSB :) Właśnie schnie druga warstwa :)


1 komentarz:

  1. witam.Przyznam sie ,ze z braku kasy zrobilismy zabudowe w salonie wlasnie z tych plyt.Zastanawialsmy sie czym je zatuszowac.W twoim wykonaniu wygladaja rewelacyjnie:)Ciekawa jestem bardzo jaka farbe i lakier zastosowales?

    OdpowiedzUsuń